Ministerio de Juventud e Infancia Inicio Procedementos Infancia e Adolescencia INJUVE – Instituto da Xuventude Protección de datos Accesibilidade web, queixas e suxestións Recursos administrativos Reutilización da información do sector público Formulario xenérico Servizos Consulta de Unidades e Oficinas en DIR3 Oficinas de Rexistro Cl@ve Rexistro Electrónico Xeral Oficina de rexistro Cita previa nas Oficinas de Asistencia en Materia de Rexistros Validación de certificacións e sinatura Sobre a sede Que é a sede? Data e hora oficiais Calendario de días inhábiles Normativa Axuda Preguntas frecuentes Requisitos técnicos Contacto Area privada Inicio Procedementos Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web. Acceder ao procedemento

Resumen do procedemento

Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade Web.

 

INFORMACIÓN BÁSICA


  • Título do procedemento:Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade Web
  • Código SIA: 2846998
  • Ministerio: Ministerio de Xuventude e Infancia
  • Centro Directivo:  Subsecretaría de Xuventude e Infancia
  • Unidade xestora: División de Tecnoloxías e Servizos da Información
  • Nivel de tramitación electrónica:Tramitación electrónica

 

TRAMITACIÓN ELECTRÓNICA


  • Sistema de identificación: Certificado electrónico, DNI electrónico, Cl@ve PIN, Cl@ve permanente

 

INFORMACIÓN ADICIONAL


  • Fin vía administrativa:  Non
  • Prazo de resolución: 2 meses
  • Efecto silencio:   Art 13.6. Transcorrido o prazo máximo para resolver a reclamación sen que se notificase a resolución da mesma, entenderase que a reclamación foi desestimada.

 

NORMATIVA


  • Norma:  Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.

Acceder ao procedemento en liña

Inicia sesión a través do DNI-e, certificado dixital ou con cl@ve.

Encher o formulario

Enche os datos solicitados, adxunta a documentación requirida para o procedemento e envía a solicitude.

Comprobar o estado do expediente

Podes comprobar o estado e as notificacións do expediente da túa solicitude en "Área privada".

Consulta de Unidades e Oficinas en DIR3

Consulta de Unidades e Oficinas en DIR3

Oficinas de Rexistro Cl@ve

Información sobre as Oficinas de Rexistro Cl@ve

Rexistro Electrónico Xeral

Acceso ao Rexistro Electrónico Xeral

  1. Elixa o procedemento desde o menú superior ou o que aparece no pé da páxina.
  2. Autenticarse tras premer no botón ACCEDA, que lle conduce ao acceso por Cl@ve.
  3. Unha vez autenticado por un dos métodos de Cl@ve, terá acceso a un formulario.
  4. Complete o formulario correspondente.
  5. A aplicación informará por correo electrónico do inicio do seu procedemento tras rematar o trámite.
  6. Ao rematar o trámite, a aplicación poderá proporcionar un xustificante de rexistro e unha copia (auténtica) da solicitude cun CSV (Código Seguro de Verificación).
  7. Posteriormente, no menú "Os meus expedientes", poderá recuperar a súa solicitude, as comunicacións, requerimentos ou resolución, etc.

O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un resgardo acreditativo da presentación do escrito, solicitude ou comunicación que corresponda, no que constarán os datos proporcionados polo interesado, coa indicación da data e hora en que se produciu a presentación no servidor e un número de rexistro para a identificación da transacción.

Dito resgardo consiste nun ficheiro electrónico asinada co certificado do servidor web do Ministerio de Xuventude e Infancia, que garante a non repudicación dos datos aportados polo solicitante. É moi importante gardar o ficheiro.

Poderá validar a sinatura electrónica do resgardo emitido polo Rexistro Electrónico mediante a plataforma Valide.

Na pestana "Os meus expedientes" do menú principal da sede electrónica pode ver un listado coas solicitudes realizadas e descargar o resgardo de cada unha delas. Para aqueles expedientes que non atope nesta pestana, deberá acceder ao procedemento "Consulta dos meus expedientes".

Un certificado dixital permite identificar ao seu titular. Garante a identidade de quen establece a comunicación telemática e, se se utiliza para asinar datos, permite garantir que estes non foron modificados, así como a identidade do asinante.

Por exemplo, na páxina web de CERES atopará información sobre o que é un certificado dixital.

Ver máis preguntas frecuentes
Financiación europea (abre en nova xanela) Transformación digital (abre en nova xanela) España digital (abre en nova xanela) Acceso a Clave (abre en nova xanela) Acceso al BOE (abre en nova xanela) Información sobre el DNI electrónico (abre en nova xanela) Ir a la web de la Agencia Española de Protección de Datos (abre en nova xanela) Ir al Portal de Administración electrónica (PAe) (abre en nova xanela) Ir a carpeta Ciudadana (abre en nova xanela) Certificación española de la FNMT-RCM (abre en nova xanela) Acceder a la Dirección Electrónica Habilitada Única (DEHU) (abre en nova xanela) Acceder al portal de transparencia (abre en nova xanela) Contacto Requisitos técnicos Accesibilidade Aviso legal Protección de Datos Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.