As queixas e solicitudes de información relativa ao cumprimento dos requisitos de accesibilidade dos Sitios Web e Aplicacións Móbiles, segundo a normativa aplicable aos mesmos, poden ser presentadas de forma presencial nunha oficina de rexistro da Administración Xeral do Estado ou por correo postal, mediante a cobertura do formulario correspondente.
Para poder establecer unha comunicación máis rápida e eficiente coa cidadanía, recoméndase que autorice as comunicacións electrónicas no formulario da solicitude.
Poderá consultar as oficinas de rexistro da AGE e descargar o formulario enlazado no apartado de documentos adxuntos.
Solicitud Información Accesible y Quejas
Inicia sesión a través do DNI-e, certificado dixital ou con cl@ve.
Enche os datos solicitados, adxunta a documentación requirida para o procedemento e envía a solicitude.
Podes comprobar o estado e as notificacións do expediente da túa solicitude en "Área privada".
Consulta de Unidades e Oficinas en DIR3
Información sobre as Oficinas de Rexistro Cl@ve
Acceso ao Rexistro Electrónico Xeral
O Rexistro Electrónico emitirá automaticamente un resgardo acreditativo da presentación do escrito, solicitude ou comunicación que corresponda, no que constarán os datos proporcionados polo interesado, coa indicación da data e hora en que se produciu a presentación no servidor e un número de rexistro para a identificación da transacción.
Dito resgardo consiste nun ficheiro electrónico asinada co certificado do servidor web do Ministerio de Xuventude e Infancia, que garante a non repudicación dos datos aportados polo solicitante. É moi importante gardar o ficheiro.
Poderá validar a sinatura electrónica do resgardo emitido polo Rexistro Electrónico mediante a plataforma Valide.
Na pestana "Os meus expedientes" do menú principal da sede electrónica pode ver un listado coas solicitudes realizadas e descargar o resgardo de cada unha delas. Para aqueles expedientes que non atope nesta pestana, deberá acceder ao procedemento "Consulta dos meus expedientes".
Un certificado dixital permite identificar ao seu titular. Garante a identidade de quen establece a comunicación telemática e, se se utiliza para asinar datos, permite garantir que estes non foron modificados, así como a identidade do asinante.
Por exemplo, na páxina web de CERES atopará información sobre o que é un certificado dixital.
Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.