Ministerio de Juventud e Infancia Inici Procediments Infància i Adolescència INJUVE – Institut de la Joventut Protecció de dades Accessibilitat web, queixes i suggeriments Recursos administratius Reutilització de la informació del sector públic Formulari genèric Serveis Consulta d'Unitats i Oficines a DIR3 Oficines de registre Cl@ve Registre Electrònic General Oficina de registre Cita prèvia a les Oficines d'Assistència en Matèria de Registres Validació de certificats i signatura Sobre la seu Què és la seu? Data i hora oficials Calendari de dies inhàbils Normativa Ajuda Preguntes freqüents Requisits tècnics Contacte Àrea privada Inici Procediments Reclamació contra la desestimació d'una sol·licitud o queixa en matèria d'accessibilitat web. Accedir al procediment

Resum del procediment

Reclamació contra la desestimació d'una sol·licitud o queixa en matèria d'accessibilitat Web.

 

INFORMACIÓ BÀSICA


  • Títol del procediment:Reclamació contra la desestimació d'una sol·licitud o queixa en matèria d'accessibilitat Web
  • Codi SIA: 2846998
  • Ministeri:Ministeri de Joventut i Infància
  • Centre Directiu: Subsecretaria de Joventut i Infància
  • Unitat gestora: Divisió de Tecnologies i Serveis de la Informació
  • Nivell de tramitació electrònica:Tramitació electrònica

 

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA


  • Sistema d'identificació: Certificat electrònic, DNI electrònic, Cl@ve PIN, Cl@ve permanent

 

INFORMACIÓ ADDICIONAL


  • Fi via administrativa: No
  • Termini de resolució: 2 mesos
  • Efecte silenci:  Art 13.6. Transcorregut el termini màxim per resoldre la reclamació sense que s'hagi notificat la resolució de la mateixa, s'entendrà que la reclamació ha estat desestimada.

 

NORMATIVA


  • Norma:  Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.

Accedir al procediment en línia

Inicia sessió a través del DNI-e, certificat digital o amb cl@veu.

Emplenar el formulari

Omple les dades sollicitades, adjunta la documentació requerida per al procediment i envia la sollicitud.

Comproveu l'estat de l'expedient

Podeu comprovar l'estat i les notificacions de l'expedient de la vostra sollicitud a "Àrea privada".

Consulta d'Unitats i Oficines a DIR3

Consulta d'Unitats i Oficines a DIR3

Oficines de registre Cl@ve

Informació sobre les Oficines de registre Cl@ve

Registre Electrònic General

Accés al Registre Electrònic General

  1. Trieu el procediment des del menú superior o des del que apareix al peu de pàgina.
  2. Autenticant-se després de fer clic sobre el botó ACCEDI, que us conduirà a l'accés per Cl@ve.
  3. Després d'autenticar-se mitjançant qualsevol dels mètodes de Cl@ve, tindreu accés a un formulari.
  4. Ompliu el formulari corresponent.
  5. L'aplicació us informarà per correu electrònic de l'inici del vostre procediment després d'acabar el tràmit.
  6. Un cop acabat el tràmit, l'aplicació us pot proporcionar un justificant d'inscripció i una còpia (autèntica) de la sol·licitud amb un CSV (Codi Segur de Verificació).
  7. Posteriorment, al menú "Els meus expedients", podreu recuperar la vostra sol·licitud, les comunicacions, requeriments o resolució, etc.

El Registre Electrònic emetrà automàticament un resguard acreditatiu de la presentació de l'escrit, sol·licitud o comunicació de què es tracti, en què constaran les dades proporcionades per l'interessat, amb indicació de la data i hora en què aquesta presentació es va produir al servidor i un número de registre per a la identificació de la transacció.

Aquest resguard consisteix en un fitxer electrònic signat amb el certificat del servidor web del Ministeri de Joventut i Infància que garanteix el no repudi de les dades aportades per la persona sol·licitant. És molt important guardar el fitxer.

Podeu validar la signatura electrònica del resguard emès pel Registre Electrònic mitjançant la plataforma Valide.

A la pestanya "Els meus expedients" del menú principal de la seu electrònica podeu veure un llistat amb les sol·licituds realitzades i descarregar el resguard de cadascuna d'elles. Per a aquells expedients que no trobeu en aquesta pestanya, heu d'accedir al procediment "Consulta dels meus expedients".

Un certificat digital permet identificar el seu titular. Assegura la identitat de qui estableix la comunicació telemàtica i, si s'utilitza per signar dades, permet garantir que aquestes no han estat modificades, així com la identitat del signant.

Per exemple, a la pàgina web de CERES trobarà informació sobre què és un certificat digital.

Veure més preguntes freqüents
Financiación europea (obriu en nova finestra) Transformación digital (obriu en nova finestra) España digital (obriu en nova finestra) Acceso a Clave (obriu en nova finestra) Acceso al BOE (obriu en nova finestra) Información sobre el DNI electrónico (obriu en nova finestra) Ir a la web de la Agencia Española de Protección de Datos (obriu en nova finestra) Ir al Portal de Administración electrónica (PAe) (obriu en nova finestra) Ir a carpeta Ciudadana (obriu en nova finestra) Certificación española de la FNMT-RCM (obriu en nova finestra) Acceder a la Dirección Electrónica Habilitada Única (DEHU) (obriu en nova finestra) Acceder al portal de transparencia (obriu en nova finestra) Contacte Requisits tècnics Accessibilitat Avís legal Protecció de Dades Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.